Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under januari 2012

Av Cecilia Hedlund - 31 januari 2012 19:22

Jag Vill Verkligen beställa hem Hårfärg!

Gärna Rosa,Blå eller nån annan färg,, vill ha till luggen :D

Ska kolla lite på nätet och så får vi se nästa månad när jag får pengar :D

Haha :D

Jag väntar fortfarande på Mitt paket med mina hörlurar som min pappa har skickat <3

Måste ha dom snart!


Och nu så har man beställt en ny Telefon...

Samsung Galaxy S mini :D

Få se när mamma har hämtat den från expert :D

Aja,, jag ska typ göra nåt..

Sitter bara här och nördar Tokio Hotel - Hurricanes and suns <3

ÄLSKA LÅTEN JUUH! :D

Aja ni får ha en bra dag då!

Kramar 

 

Av Cecilia Hedlund - 31 januari 2012 17:31

Vi är 5 personer i min familj ( nu räknar jag med mig! )

Mamma :



Låtsaspappa + min lillebror hugo :


Julia :   


   

Och så jag :

JA det var min familj det... :D

Min pappa Bor i kiruna med min låtsas mamma Mimmi,Och mina 2 syskon Thilde och ellen :)

Och jag har en till lillebror ( sebastian ) han bor iskellefteå :D

Av Cecilia Hedlund - 30 januari 2012 18:25

Jag heter Cecilia & jag är 13 bast & ÄLSKAR att fota Och älskar mina vänner! ni är bäst!<3

Jag Älskar verkligen Tokio Hotel.. Och tom (a)<3

jag lyssnar på deras musik varje dag :D

Jag går just nu i 7:a och jaa jag har INGET favoritämne... -.-

Men jag gillar Tyskan... och bilden.. men mest HÅLTIMMARNA <3 

Jag är oftast en mycket glad tjej... men ibland kan jag va sur / nedstämd eller nåt.. ( mycket sällan )

Älskar typ alla dagar förutom måndag,tisdag,onsdag,torsdag, :D

Jag gillar även att hålla på med hår.. asså fixa folks frisyrer... :D

Vill nog bli frisör när jag blir stor Xd

Aja.. hoppas att ni fått en liten ,bra , bild om mig i huvet ;)

Hare bra! :D

Och.. såhär ser jag ut Xd

Peace! 



Av Cecilia Hedlund - 30 januari 2012 18:20

OKEJ FAN!
Nu blir det 30 dagar här ;)
dag 1 - presentation av mig själv
dag 2 - min familj
dag 3 - mitt smink.
dag 4 - min önskelista
dag 5 - min bästa vän
dag 6 - bästa låten.
dag 7 - Mitt rum
dag 8 - den frisyr jag trivs bäst i
dag 9 - Min favorit mat
dag 10 - min favoritsport
dag 11 - något som verkligen inte får hända
dag 12 - något jag saknar
dag 13 - mina favoritskor
dag 14 - Mina vänner under skolan
dag 15 - det här får mig att gråta
dag 16 - mina rädslor
dag 17 - min favoritplats
dag 18 - Min favoritparfym
dag 19 - mina drömmar
dag 20 - äckligaste stället jag varit på
dag 21 - mina svagheter
dag 22 - någon jag trivs tillsammans med
dag 23 - mitt hår
dag 24 - min klädstil
dag 25 - Barndomsvänner 
dag 26 - finaste stället jag varit på
dag 27 - mina starkheter
dag 28 - min favoritsak hemma hos mig
dag 29 - min favoritfilm/mitt favoritprogram
dag 30 - det här hade jag på mig idag
Okej får se hur det går da....
Lägger strax upp ett inlägg om dag 1!
Byee :D

Av Cecilia Hedlund - 29 januari 2012 13:13

Den vill inte laddas..

USCHAA!

 Somna typ vid 2 inatt...

Vakna runt 10.15 :)

Ska inte gö såå mkt,, ska klä på mig!! :D

AHHAHAHAHAHAH och nåt sånt :) 

Av Cecilia Hedlund - 28 januari 2012 18:32

Tjoo!

Nu är man hos bea daa♥

Ni hittar na HÄR.

Vi ska typ se på film elelr nåt :) vi få se :)

Aja.. dan idag har varit bra

Jag har varit med Cassi typ hela dagen :)

Ni hittar henne HÄR.

Jag har ätit barnmat...igen...men det är fan skitgott!

Hahahah .. kolla gärna in min Tom Blogg...

Klicka HÄR.

Har ett nytt inlägg där oxå Xd

Aja men nu ska man vara lite Social med Fastern sin... :D

slänger in en bild på nåt... :)

Mitt skåp i skolan XD

Peace!    





Av Cecilia Hedlund - 25 januari 2012 20:29

Aja detta blir ett kort inlägg :d

Ville bara säga att ni ska chekka in min "andra" blogg..

Den handlar mest om Tom Kaulitz men Xd <3

http://tomkaulitzlover.blogg.se/

Kollaaaaaa :D bye

Av Cecilia Hedlund - 24 januari 2012 20:43

Tjooo!

Just nu typ håller man på att städa sitt rum (y)

Eller njaa inte såå mkt städning...

måste fan plugga?!?!? prov i Kemi i morgon... ja typ 10000 sidor att veta tills i morgon och.. ja som vanligt så vet jag inget .... Xd

 ja idag så har man varit i Ö-vik ( örnsköldsvik för er som inte vet ) och fått Tandställning uppe X(

Aja det är väl okej.. hoppas jag.. det gör bara Lite ont just nu :)

I morgon så är det skola igen -.-

Men en bra sak är!

Det är fan Pannkaka (y)

Typ det enda jag gilalr på skolan :s

Eller,, det finns mer men,, inte såå mkt mer :D


Aja just nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Tokio Hotel - Love & Death,, ÄLSKA LÅTEN FÖR FAN! (y)

Bara jag som tyyp ÄLSKAR Tom Kaulitz? Xd 

 Sååå lixom Fucking snygg?!?!?!?


Aja nu ska man se på American Pie (Beta House ) på 6:an kl 9 <3

Titta gärna :D


Åå jusste... sen skulle jag bara vilja tipsa om den bäästa gruppn på Dv ( DayViews = Bdb = Bilddagboken)

---> ERICNPAMGRUPPENÄGERFAN♥PARIC4-EVER♥ <--- 

aja nu blire FILM hejddååå :D


Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18 19
20
21 22
23
24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards