Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Cecilia Hedlund - 28 november 2011 20:56

Tjoo :)

Jaoo nu sitter en trött cecilia och pluggar...

Har en dööötråkig kemiläxa tills i morgon.

Jag kan typ ingenting.. :/

Eller jo jag kan lite men det är sååååå drygt.

Aja annars dagen idag har varit jäättekul :3

Gympan var trååååkig,, och utmattande ..

+ nu har jag ont i amarna + ryggen </3

Aja nu måste man fortsätta att plugga...

Hare Gööööött :D


Slänger in en liten bild oxå :P

 Jag och min älskade lillebror <3



Peace!  


Av Cecilia Hedlund - 27 november 2011 12:42

Tjoo och god morgon :D

Ja DET ÄR FÖRSTA ADVENT IDAG :D (Y)

Yayayay :D

Ja hur som helst,

dagen idag är väl mest tänkt åt att se på tv :D

Men detta var bara en kort uppdatering om att det är första advent osv :D

Så aja harre bra :D

PEACE! :D

Av Cecilia Hedlund - 26 november 2011 17:58

On the first page of our story
The future seemed so bright
Then this thing turned out so evil
I don't know why I'm still surprised
Even angels have their wicked schemes
And you take that to new extremes
But you'll always be my hero
Even though you've lost your mind

Just gonna stand there and watch me burn
But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
Oohh, I love the way you lie

Now there's gravel in our voices
Glass is shattered from the fight
In this tug of war, you'll always win
Even when I'm right
'Cause you feed me fables from your hand
With violent words and empty threats
And it's sick that all these battles
Are what keeps me satisfied

Just gonna stand there and watch me burn
But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
Oohh, I love the way you lie, oohh

So maybe I'm a masochist
I try to run but I don't wanna ever leave
'Til the walls are goin' up
In smoke with all our memories

This morning, you wake, a sunray hits your face
Smeared make-up as we lay in the wake of destruction
Hush baby, speak softly, tell me you're awfully sorry
That you pushed me into the coffee table last night
So I can push you off me
Try and touch me so I can scream at you not to touch me
Run out the room and I'll follow you like a lost puppy
Baby, without you, I'm nothing, I'm so lost, hug me
Then tell me how ugly I am, but that you'll always love me
Then after that, show me, in the aftermath of the
Destructive path that we're on, two psychopaths but we
Know that no matter how many knives we put in each other's backs
That we'll have each other's backs, 'cause we're that lucky
Together, we move mountains, let's not make mountains out of molehills
You hit me twice, yeah, but who's countin'
I may have hit you three times, I'm startin' to lose count
But together, we'll live forever, we found the youth fountain
Our love is crazy, we're nuts, but I refused counsellin'
This house is too huge, if you move out I'll burn all two thousand
Square feet of it to the ground, ain't shit you can do about it
With you I'm in my fucking mind, without you, I'm out it

Just gonna stand there and watch me burn
But that's all right because I like the way it hurts
Just gonna stand there and hear me cry
But that's all right because I love the way you lie
I love the way you lie
I love the way you lie

Love the way you lie
               ♥

Av Cecilia Hedlund - 24 november 2011 16:42

Tjooooeenare :D

Jaaa jag  sitter här i mitt rum och typ nördar datorn...

har nyss ätit. Kött å potatisgratäng :D MUUUMS  

HAha dagen idag har varit ganska kul faktiskt :D

Vi har haft ganska roliga lektioner. :D

Typ ;

Först gympa. Vi var i gymmet idag :D jag spelade mest pingis :D

Sen så hade vi matte :D

Asså jag jobbar bättre och fortare om jag lyssnar på musik medans jag jobbar!

Sen så hade vi svenska...........................................
...No comments.

Och sen så hade vi lunch. Jansons frästelse = EWWWWW! men jag åt potatisbullar istället (Y) :D

Sen så under lunchen gick jag in till "mitt" skåp rum.

Där hade någin tejpat fast en typ halvmosad potatisbulle på Emils skåp OwO

Hahahaha fail.

Aja sen klockan 12.10 så skulle jag spela piano   

Nu kan jag hela supertruper :D

och jag kan hela mamma mia :D

YAYAYAYAYAY ♥

sen så hade vi bild... vi skulle göra ett eget fotomontage. Kul! eller? ^^.

Och sen efter bilden hade vi So...............No comments.

Sen hade vi språkval :D

Jag har ju tyska :D:D

Och franskan hade hål så Angie (min kompis såklart ) va med åå mimi i tyskan och hon kan ju inte så mkt tyska så hon börja lixom sjunga på tyska (strax innan lektionen ) ;

Scheiße,,,,Scheiße,,,Scheiße HAHAHA :D

Gulla ( våran lärare ) hon ba stirrade på Angie och sen typ skratta hahaha   

Aja vi hade det kul :D

sen så slutade vi halv 4..........

Sen så kom jag hem oc åt mat :D

Jaoo så har typ min dag varit :D

HAHAHAHaHA :D

Aja Nu ska man se på film :D

Hare braa :D

PEACE!



Av Cecilia Hedlund - 18 november 2011 21:33

Assåååååh, shiiiet assåååh.. nä skojja ba :D

nä men SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ♥♥♥♥♥♥

Breaking dawn del 1 var kanon !♥♥♥

Jag höll på att gråta men ändå inte. jag höll på att dö! :o ♥♥

den var SKITBRA! jag förstår varför dom igentligen ville ha 15års gräns.. 

Av alla skräck,thriller,tortyr,våld,blod, så var detta rend GROWS men på ett bra sätt ♥ det va som "eeeww man jag älskar det♥"  det såg sååå verkligt ut, ASSÅÅÅ GUD! <3

och jag vill inte avslöja mkt från filmen. men!

ASSÅ jag fatta inte hur bella klarade förlossningen o.o (men vad som hände 2 min efter säger jag inte ) 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

FYFAN vad bra! jag höll på att svimma utanför bioN :O :D

mina ben DOMNA bort. och DET är eett tecken på att jag ÄLSKAR OCH DÅ MENAR JAG ÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLLLLLLLLSKKKKKKKKKKKKAAAAAAAAAAARRRRR den!!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Här kommen en liten bild :D

och p.s betyg : 32456784325678567585364986536765857565665656768654
96000000000000000000000000

0000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000
0000000000000000000000000000

0000000000000000000000000000000

00000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000/ 10 eller det går itne att beskriva hur bra den va!♥♥♥♥♥

Av Cecilia Hedlund - 17 november 2011 21:47

Tjoo detta blir bera ett kort inlägg :D

Ska bara säga goooodnatt :D

GODNATT ,,,

   BILD KOMMER :D

Av Cecilia Hedlund - 16 november 2011 20:46

Tjobre :D

jag ha nog redan nämt det,,

Men på fredag ska jga erica, och johanna åka och titta på Breaking Dawn på bio :D

Och vi ha bokat biljetterna och vi ska sitta typ i mitten :D

och så har jag hört att kristina ska vara där.. men med vem?!? :D

Hahah men den kommer nog vara ASBRA :D

Aja nu ska man fortsätta nörda ANGEL :D <3

Hare gött bye! :D

Bild kommer :D

Överredigerad men ok. :D

PEACE! 

Av Cecilia Hedlund - 16 november 2011 18:35

Hejsan :D

Just nu sitter man i rummet och DUNKAR musik (YYY)

I morrn blir skola + bad -.-"

Fuck the shit.

Gillar inte att bada ( eller jo! ) men inte när man ska simma 36 längder -.-"

Hahaha,,, Just nu nördar man Tv,,( som jag sa att jag skulle göra förut )

Jag håller på att titta på Angel   skitbra program <3

Och ja på fredag ska man gå på bio med erica och johanna <3

Vi ska se på Nyaste Twilight filmen Breaking Dawn :D

Jag ha sett alla andra filmer och jag tror att denna film kommer bli skitbra ! :D

jaoo..

GUD VAD JAG HAR TRÅKIGT :D

aja ska fortsätta att titta på angel hare gött ;)

Bild kommetr ! :D

   

Överredigerad jag vet,, :D

Peace!

Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards