Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under juli 2011

Av Cecilia Hedlund - 31 juli 2011 17:20

Tjooo ;D

Sorry för inte ha bloggat på länge :/

Men jag har varit upptagen med att packa inför semestern med familjen :)

Okej vi ska inte utomlands eller något stort utan bara en minisemester i lycksele med familjen Ojj glömde nästan mina kompisars familj ska oxå med ( dom är tvillingar :PP ) HAHAHA ;D

Men jag har skaffat en ny blogg eller jag kommer ju blogga på båda men en ny FOTOblogg :P

På den kommer jag nästan bara att lägga upp bilder på .. ja ALLT :)

Okej men nu hinner jag inte skriva nåmer :P

Ska packa klart + städa mitt stökiga rum :/....

MEN IMORGON FAR VI WOHOOOOOOOOOOOOOO :D


ojj jag glömde nästan... Här är adressen till min ny blogg : http://photographyy.bloggplatsen.se/ ;)

Herrååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå :D

// LittpePrincess

Av Cecilia Hedlund - 27 juli 2011 13:26

Hej :D

Ni har säkert redan hört om Terrormördaren i Norge.

Det är ju FAN hemskt!!!!!!!!!!!!

Hur förihelvete kan man göra sådär,, en massa oskyldiga ungdommar.

Jag har läst en massa tidingar om det i Norge.

Och det är ju förfärligt.!

Man vill ju bara gråta...

Och så han då ( som mördade dom i norge )

"Hur många har jag dödat?"

 Överlevande : "han jublade efter varje träff"

Tänk så många liv som togs...

Och så på nyheterna så säger dom att i norge har dom INTE livstidsfängelse...

Så som högst så blir det kanske 30 år.!

FYFAN! han borde HA livstidsfängelse eller dömmas till döden!!!

Så jag säger så här.

Ett ♥ För Dom Liv Som Togs I Norge!

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 

     

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 



// LittlePrincess ♥ 

Av Cecilia Hedlund - 26 juli 2011 10:17

Tjo :D

Jag har nyss vaknat :P

Så jag är lite seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeg, ;)

Men jag vaknade kl 9.55 :) sen s¨gick jag upp och där låg det en lapp om att inga var hemma och blablabla,, sen lääääääääääängst ner på lappen stog det stöka ur & i diskmaskinen äru snääääääll?

Så då var jag ju tvingen att göra det -.-" 

Annars så får inte den fiiiiiiinaste Cajjjjjjjjjjjjjjjjjjoooooooooo komma eller hon får ju komma ändå det VET jag :P:P

HAAHHAHA jaja,, jag kommer inte på nå mkt mer att äska så jag säger hejdå för stunden :)

WE KEEP IN TOUCH ;) 

// LittlePrincess

Av Cecilia Hedlund - 25 juli 2011 22:55

Tjooooooooooooooooooooooooo:)

Idag/kväll/natt.:)

Så hade man tänkt att LAAAAAAAAAAANA :;D

Äh,, okej inte lana hela natten men LAAAANA IALLAFALL :P

Så detta blir ett kort innlägg för jag måste SPELA NU (a'' byebeybeye 

Kramar // LITTLEPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCESS :D

( har druckit reddbull+monster så är liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiite pigg nu :)

Av Cecilia Hedlund - 25 juli 2011 17:16

Hejjj ;D

Jag var ute på kamrat alldeles nyss och jag träffade en tjejj som verkar jätte snäll som oxå har en blogg :) och bara för att hon är snäll och ÄÄÄÄLLLLSSSSKKKKAAAARRRR ROSA! så länkar jag henne på min blogg jag hoppas verkligen att ni läser hennes blogg oxå :)

ROOOOOOOOOOSA


Tryck på namnet rosa så komer ni till hennes blogg :)


Hoppas att ni gillar hennes blogg oxå :)


 


// LittlePriincess <3

Av Cecilia Hedlund - 25 juli 2011 12:59

Tjeeeeeeeeeena ;)

Sorry för att jag inte har bloggat på länge ;)

Men det  har varit ganska stressigt,,,

Först så kommer ,, Morfar & morbror & morbros flickvän och lilla bebisen petra & moster & 2 hundar ;)

Sen när dom åkte hem igår.... så kom min andra moster Lotta :)

Men då så åkte jag till Cazzy och Tältade ( inomhus :D )

AHAHAHAHAHAHAHAHAHHA failade vi är jag vet :P

Men vi lanade typ tills 00.00/00.30 på natten sen så smsade vi med rasse & nån matte :S HAAHHAHAAHHAHAAH

Och dom ville att vi skulle komma ut ,, men vi fick inte gå ut vid 12 ;););););) så vi ba NEEEEEEEEJ :D

Dom ba ; JOOOOOOOOOOOOOO ;o:)

Nej,Jo,nej,joneJ! ;)

Men det blev inte att vi gick ut utan vi låg bara och smsade :PPP

Sen så somnade vi & jag vaknade vid 8.00 av att hundarna ( dom har mååååååååååånga hundar ) Började att Skälla -.-"""" Sen så började katterna ( 4 katter ) att Jama..(stavningen är -.-"") sen så började deras hunvalpar 3 st att GNÄLLA & SKÄLLA SKITHÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGT!!! jag kunde inte SOVA! -_______________________-"""

Det konstiga var att Cazzy hon sovde på!

Men sen när vi vaknade vid 9.30 så började vi att spela tv spel igen^^

Ända tills kl halv/kvart i elva ;))

Då gick vi ner och åt frukost ;)

Sen så gick vi upp och spelade mer ;)

Sen så var jag tvungen att gå hem vid halv/kvart i 1 :(

Men det gorde inget så jag gick hem och satte mig vid datan ;)

Så nu sitter man här ochbloggar ;)

Ska nog fixa om bloggen ;) vill inte ha färgstänket längre :/ ;)

Men aja,, nu ska man ta sig lite lunch så byebye ;)

 


// littlePrincess    

Av Cecilia Hedlund - 21 juli 2011 18:02

Tjooo:D

Idag och i morgon så är man hundvakt åt den här busen <3

Twiggy heter hon :)

Det är min mosters hund <3

Så jag är lite upptagen med att skriva inlägg :P

Men aja,, nu ska man rasta vovven så hejdå ;)

Kramar // LittlePrincess <3


Av Cecilia Hedlund - 20 juli 2011 15:54

Tjooooooooooo ;D

Idag så har man ju varit med BÄSTASTE BÄSTASTE VÄNNEN EVER I HELA VÄRLDSHISTORIEN :D Kristina <3<3<33<3<3<33<3

Vi har ju varit ute och fotat en jävla massa bilder och vi tänkte att visa dom för er :D SÅ HÅLL I HATTEN FÖR HÄR KOMMER DOM ;)


                                                                                                    Det var inte alla bilder ;) utan bara 40 någonting ;) på bdb så har jag laddat upp 109 men det är ändå inte alla det finns fler ;) men om nu vill titta på fler bilder så LittlePriincess ;)

Men aja,, nu ska vi snart äta middag så hare gött ,, ;) 

kramar LittlePriincess :)<3

Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards