Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Cecilia Hedlund - 30 oktober 2011 12:07

tjo :)

idag ska man vara med maJJsan :D

och vi ska se på the GRUDGE 3 (YY)

någon som har sett den? ^^  


aja blir ett kort innlägg :D

hera bra ;)

Av Cecilia Hedlund - 29 oktober 2011 20:37

Tjo!

Nu sitter man här i rummet och tittar på Pirates of the Caribbean "på främmandeFarvatten" :D

har redan sett den men nu vart jag sugen på att se den igen :D

ja idag har man varit på Drakborgen med familj och Co. :D

Kul hade vi :D

Aja ,, Nu äre ju LOV(YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY
YYY)

Så det blir väl att SOVA hela TiN ;D

Aja nu ska man fortsätta titta på film :) hare bra hejdå!

Peace!

En bild kommer på mig ;)

 

Av Cecilia Hedlund - 28 oktober 2011 21:59

Tjoo idag så har man varit vampyr ;) köpte vampyrgrejjor på Dollar$tore :)

här kommer en liten bild :)

Heheehehe, jao,,

Men jag rekomenderar inte sminket.

SKITASVÅRT att tvätta bort!!!! har inte fått bort det än :(


aja hare så bra, jag ska sova nu hejdå

Peace! 

Av Cecilia Hedlund - 27 oktober 2011 21:10

Heeejsan :)

Idag har vi haft HalloweenLunch på skolan :) ( en lääääskig upplevelse!!!) 

Jag var en Docka,mimmi va ett spöööke (Y) Kristina var en människa som blivit allvarligt skadad, amelia va en kattmänniska, och lina en mimare :) och Angie bakom kameran va (enligt mig ) en vampyrhäxa (Y)

Här kommer några bilder :)

   

jag :P

 

mimmi


 

Kristina

 

Lina och kristina :)

 

angie

 

amelia

 

jag och amelia

 

Cazzy,jag Och kristina :)

 

amelia :D

   

Jag :D

Haha ha en bra dag :)

Peace!

Av Cecilia Hedlund - 26 oktober 2011 20:34

             amelia är ju heet <3<3<3


Det är med Amelias systemkamera jag ha tagit bilderna ;)  

Av Cecilia Hedlund - 26 oktober 2011 20:13

  • 15 sanningar du kanske inte visste om mig :)
  • Jag heter : Elsa Ida Malin Cecilia Hedlund ;) ( det är inte alla som vet det )
  • Min musikstil är lite konstig ;S jag gillar Reggeeeeey , Hårdrock, hippppphoppppp ;) och m.m
  • Jag kan lätt bli ledsen men jag har svårt för att visa det :/
  • Jag ääääälskar godis,chips,popcorn (Y) ( konstigt nog äter jag skitmkt men går ALDRIG upp i vikt :O )
  • Jag håller med min vän Meloooniii att jag har väldigt kort stubin :/ ( kommer efter mamma tror jag XD )
  • Jag är jätteblyg, asså helt totalt. jag vågar ingenting alla säger ; men du är ju sååå modig, jag ba nää jag vågar inteeeeeeeeeeeeeeeeeeee :O
  • Foto är mitt största intresse :)
  • Jag är född i Skellefteå och har bott där nästan 9-10 år :P
  • Min humor är kunglig när jag är övertrött (Y) ( asså sääämst :D )
  • Jag har en sjukdom som INTE är farlig / smittsam. den heter Ektodermal Dysplasi. Den gör så att jag inte har lika många tänder som ni andra och mitt hår är betydligt tunnare och växer inte så fort.
  • Jag är BORTSKÄMD! har alltid varit ! jag ha en plattTV, 1 data,någa mobiler, 2 stereor, Playstation 2 , X.box, 2 Dvder.. 1,fyrhjuling, 1 minimoppe och mkt mer, Så ja jag är bortskämt ;) ( bur me like (Y) )
  • När jag var liten var jag en Pojkflicka, ( det beror på att jag växkte upp ensam flicka med 4 andra bröder ,, jag älskar att åka 4-hjuling, moppe,cross (YYY)
  • Jag hatar Falska vänner T.T 
  • Jag en plugghäst, elelr inte hemma dock.(hehe) men i skolan ;) jag älskar (IBLAND!) matte och bild och engelska och språkval och massa annat (Y)
  • Mina vänenr är dom BÄSTA vänner jag kan ha
  • Det va allt hoppas ni fick reda på något ni inte visste ;)

  • PEACE!

Av Cecilia Hedlund - 23 oktober 2011 19:40

Tjoo ;)

Jag hade tråkigt alldeles nyss sååååå

Här kommer några bilder på min Oseriösa halloweensminkning( Tillfälligt under kvällen )


       Failbilder men ;)


Peace!

Av Cecilia Hedlund - 23 oktober 2011 11:02

                                Peace!

Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards