Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under december 2011

Av Cecilia Hedlund - 31 december 2011 21:53

Aja samma rubrik igen :s

Hahaha :D

Men aja jag sitter nu vid min dator ( igen som alltid :s ) 

Vi har nyss ätit Chokladpudding med grädde <3 [ fasst grädde = ÄCKLIGT ;) ]

Dålig bild men ;) ni ser väl vinglaset fyllt med chokladpudding och grädde :S :D

Sen så drack mamma kaffe ( till vänster ) :D

Middagen idag var jättegod ,, PLANKSTEK (L) gött ;) blev asmätt :D

Och jaa typ bara 2 timmar kvar innan 2012 (L)

Vi ska tända en massa raketer (L)

:D:D:D:D:D:D:D:D

Hoppas att ni alla får en jättebra kväll med fyverkerier och sånt ;33

Just nu chillar man med pringles <3

Byye ;D

Av Cecilia Hedlund - 31 december 2011 19:18

Nu sitter jag här och lyssnar på musik :D

Idag är det ju nyårsafton

Partyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :D

Raketeeeeeeeeeeeeeer :d

Yeeeahhhh

här kommer lite bilder från idag med erica

       

Och ja för stämmningens skull ........ :d

Slavrigt :D

men jag ha ju bara paint sålänge på min data :d

Peace! 

Av Cecilia Hedlund - 30 december 2011 22:36

Heejhejjj :D

Just nu sitter jag och och erica Å  skypar med maya,  HAHAHAHAHHA "han juckar med underlivet"

Omg Wtf..:D

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D

Vi har sett på the hangover part 2 ( baksmällan del 2 ) :D

kungfilm :D

Sen så har vi typ dampat..

Sett på Vampire Diaries :D:D:D:D:D::D:D:D

Nu ska man dampa mer :D Hejjdaaååå

Av Cecilia Hedlund - 30 december 2011 11:37

Just nu sitter man ich lyssnar på musik på min nya dator  ♥

Överlycklig är jag :D

Fick en lite sena julklappar idag  från mamma och andreas och gunnel&Hocke och några fler :D

Såå av mamma & andreas fick jag en ny dator, parfym , sängkläder , hårsprayyyy  ♥

av gunnel & Hocke fick jag sänkläder och mascara :D kommer få ett till paket av dom på söndag, undra var det är?

haha,, såå jag ska typ se opå film och bara slappa idag :D Haha :)

Och om ni vill veta vilken dator jag fick så fick jag en ; Acer aspire 5530 :D

 :D:D

Aja nu ska jag se på nån film :D hejjdåå :) 

Av Cecilia Hedlund - 29 december 2011 16:59

Just nu sitter man i sängen och tittar på Bilar Xd

Eller julia tittar på det jag sitter vid datorn och småkikar ibland :)

Jag har nyss varit å  hämtat pengar hos en pappas kompis,, ( pappa skickade mina pengar med han ) :d

Så nu är jag rik ( enligt mig ) haahaha :)

jag ska typ nörda datan lite till och sedan gå ner till familjen,

så ni får ha det så bra :D

kramar :

 

Peace! :D  

Av Cecilia Hedlund - 29 december 2011 14:46

Ligger i sängen ( elelr på madrassen ) hos morfar och lyssnar på eminem och Tokio Hotel ( mobbas inte!) 

Haha,, jag ahr varit ute med Moster, Emma och deras kompis Therese ( tror det stavas så ;o ) 2 bebisar och 2 hundar på promenad,, SKITJOBBIGT... kallt och jag hade bara converse på mig,, så jag frös ju typ ihjäl :oo

Så nu skulle dom ut å rida,, men jag stod över ;oo vill inte frysa :O :D

Jag brukar mest bara rida på sommarn,, för jag tycker det är kallt ;oo :D

Aja .. så nu är det bara jag och moffe ( morfar ) hemma..

Mamma , andreas, julia å hugo är å träffar Sebastian ( lillebror oxå ;oo ) och Momme ( mormor ) och malin å peter. jag orkade / kunde inte följa..  för att Jeff skulle åka och då skulle jag inte få plats ;oo :d

Men det känns ändå lite dåligt att jag inte följde...

för jag vill ju träffa min lillebror :S

men aja vi få se hur det blir :d

Nu ska jag gå ner och ta nå Mellanmål är hungrig :D

blir nog mackor med Julmust Xd :d

Hejjdååå da :D

Peace!

Slänger in en bild oxå :p

Gammal slarvig bild från halloween.. skulle bara testsminka mig för att se hur jag skulle se ut ;)) :D

Det blev dethär fast ännu mer blodig :sss :D

<3 



Av Cecilia Hedlund - 28 december 2011 21:06

Hejssaaannnnnnnnnnnnnnn:D

just nu sitter man med moster i hennes rum och chattar med en massa folk :d

ska snart sova,, ska till lillebror i morgon :D

hahaha :D

HAHAH :D

jag å moster tjafsar om vilken hund som hon skulle kunna skaffa, min åsikt var en schitzu,, men hon ba :

 herregud de är ju en golvmopp plus frukost åt Twig :p

Omg.....

XDXDXDXDXDXDXDXD¨HAAHHAHAHA :D

<3<3

peace!! 

Av Cecilia Hedlund - 28 december 2011 14:42

ääääääh nu är man på dåligt humör X___x passa er :P

Sen så har jag ont i huvet,, och så är det jättelivat i huset...

Wtf... Vill bara gå å dööööööööööööööööööö :D

 och så måste alla småsyskon vara i min säng...

FFSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!

aja nu ska man gö nåt .. 

Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards