Ciccis Blogg ♥

Alla inlägg under augusti 2011

Av Cecilia Hedlund - 11 augusti 2011 09:13

Tjaaaaaaaaaaaaa -.-"

Ja nu sitter man här klockan kvart övwer 9 på morgonen och gäspar framför datan... Asså kan man inte bara låta mig få sova,, NÄ istället ska man dunka musik på våningen ovan -.-" 

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..... ¤"%¤#&/&%%/%  mamma!!! ;)

Men nu är det ingen fara ,,, jag ska aldeles strax till 2 kompisar ;) men jag ska bara klä på mig och äta frukost :P

Så detta blir ett kort inlägg:)

Heeeeeeeeeeeejdåååååååå.. ;]

// LittlePrincess

Av Cecilia Hedlund - 10 augusti 2011 22:07

Ehm,, hej igen :P

Jo nu vare ju såhär att min styvpappa,,,, alltid ska retas med mig HAHAHA

Han sa att när vi börjar 7:an så ska vi ju ha sex & samlevnad ... ( ehm? haha? )

Och då sa han att vi skulle ha någon som heter Hans scheike ... ? HAHAHA

Han är ju heeeeeeeet eller? AHHAHAHA

okej inte het men LÄSKIG ;OO


Bild :P

|

|

|

V

 

Anledningen varför jag la upp detta är för att min kära låtsasfaster Bea  Undrade varför jag hade skrivit " han var ju läskig på fb AHAHHA :D

Så nu haru svaret bea ;))))<3


// littlePrincess

Av Cecilia Hedlund - 10 augusti 2011 21:44

Sitter i rummet och får damp på min data...

Ska snart se på en film och mysa ner mig i sängen :)

Jaopp,, jag har inte så mkt att skriva om...

Jag vet!

SNART BÖRJAR SKOLAN :D :/

Jag vill men ändå inte.... 

Jag börjar 7:an och jag börjar på en ny skola..

Det känns lite prirrigt....

Men ändå kuuuuuuuuuuuuuuuuuul :D

Men jag tror att jag typ kommer att bli mobbad....

Vet inte varför men ändå.. ( men jag redan mobbat störd ;) enligt mina kompisar hahahaha ;)<3

Men iallafall,, jag vet inte riktigt hur det går till där :/ ( på den ny skolan,)

Asså det ringer aldrig in,, tan man får hålal tiden själv,, och hu i hela världen ska man hinna till alla lektioner om der är bara 5 minuters mellanrum o.O?

Man måste typ kuta från klassrumet till skåpet och hämta mina grejjor jag ska ha med och sen kuta till nästa klassrum -.-" kommer jag hinna?

eller rättare sagt kommer jag att hitta????!?!?!?!?!?!??!? O.0?

Men som tur är så har jag flera fantastiska kompisar som stöttar mig <3

Kristina. ( hon ska gå i min klass <3 )

Bea ( min halvfaster är som en syrra för mig <3 ska börja 8:an )

Julia (en av mina bästa vänner <3 ska börja 8an :)<3 )

Finns fler men jag tog bara dom som har bloggar,,, <3

Ily <3<3<3<3

hehe men alla säger typ att man lär sig hela skolan på 2 veckor :P

Och det BÄSTA är att bara 7:orna är på skolan den 22 ;O inte 8-9 dom har ledigt tills den 23 :)

så då kan man lära skolan lite innan alla större kommer och stirrar ut en.. ( piiiinsamt ) elelr det är kanske vi som stirrar ut dom... hmmm vetej :P

MEn iallafall,, nu orkar jag inte skriva nå mer... jag ska krypa ner i sängen nu,, Godnatt ^^

// littlePriincess



Av Cecilia Hedlund - 8 augusti 2011 17:18

Hej och förlåt för att inte ha bloggat på länge ...

Men jag har hafft fullt upp med att räkna DAGAAAAAAAAAAAAR :)

Jo för nämligen om 11-12 dagar så fyller jag 13 år (y)

Fan vad jag längtar ,, jag undrar vad jag får i födelsedagspresent OwO

Men aja,, nu ska vi inte prata om det ,,,

Utan om när jag var hos Julia som nyss ha skaffat blogg så följ hennes oxå :P

Men jaja,, jag cyklade från Lugnvik till nyhamn ungefär 1 mil :)

Den träningen behöcde jag tycker jag HAHAHA ;D

Men vi typ dampade och badade när det regnade men det var JÄTTESKÖNT :P

Jag var inte bara med julia,, utan med Linn & erica oxå :P

Vi gjorde nudlar till lunch :) MMMMMMMMMMMMMMMMMM...

Och sen så typ dampade vi oss och satt vid datan & annat :)

och jaa,,, Jag kan säga att vi är lite efter med tiden ;S för typ vid 00.00 så åt vi middag ;) MAKARONER :D

fast jaa,, vi åt kyckling vid 4 men det var bara mellis säger JAG :D

och sen kl o1.50 så gick v ut med hunden maja typ tills klockan var o2.oo :)

Sen gick vi å la oss för att klockan 12 så skulle vi se på en match mellan bjärtrå & högakusten.. bjärtrå vann med 9-2 (YYYYYYYY)

Och efter det så cyklade jag hem :) eller först till Erica och SEN hem :)

Det var lite men inte mycket men LITE jobbigt att cykla... MEn det var det värt tack julia&Lin&erica för en roligDag/Natt AHAHHAHA :D

Men aja,, nu ska man städa lite och dampa ;))))

sååå hejjdå // LittlePrincess,, ps så här mkt damp får jag på min data #"#¤%&%¤&¤%¤HSrudfgyhurjtg¤¤%¤%¤!!!!!!!!!!!!!?`?%/=&¤86 HAHA  

Av Cecilia Hedlund - 5 augusti 2011 18:19

hej,,, Sry för dålig uppdatering :/

Men jag har varit upptagen me andra saker :P

Men idag så har man inte gjort så mkt,,,

jag har bara suttit hemma och chattat medbff juliaa <3333

vi har inte varit med varandra på mer än ett år ;)

och i morgon ska vi vara med varan +++++ Linn ;) :)<33

YES!! och i morgon så ska jag cykla 8-9 km till henne eller vad det nu är och sen sova över 1 natt och sen cykla hem igen :)

Kommer bli grymt tråkigt att cykla men grymt roligt hos henne :)

jag har saknat henne som F*N OwO 

så nu är jag glaaad :D

nåja nu blire väl att packa inför i morgon :]

så hejsvejjs :P

// littlepricess  

Av Cecilia Hedlund - 3 augusti 2011 19:54

Tjeeeeeeeeeeeeeeena :P

Ja då har man kommit hem från lycksele :P

Det har varit en jätterolig minisemester :)

Okej ,,, jag är dålig på att skriva så.. jag gör ett schema hur mina 3 dagar har varit :)


Måndag,

07.00 VAAAAKNAAAAA! och sen äta frukost och packa in i bilen :P

08.00 Då far man iväg till lycksele :)

11.00 då är man framme i lycksele :P

11.10 då hittar man ett bra matställe och äter där :) ( vi åt på ibbes pizza .. )

11.40 då åker man till badet :) ( vetej vad det heter ,, men iaf, lycksele bad.. eller nåt. :P

15.00 då åker man från badet... skitroligt hade vi!!!!! :D

15.10 då åker man till dollar$tore och handlar godis och sånt :)

15.30 då checkar man in på hotellet och springer runt och utforskar :P

16.30 då far man och äter på nåt ställe minns inte vad det hette,,, MEN SKITGOD MAT! :)

17.15 då far man tillbaka till hotellet och vi springer runt där och är inne i hotellsviterna och nere i lekrummet och passar småsyskonen tills vi ska gå och lägga oss vid 22.00


Tisdag.

06.30 vaknar man av att småsyskonen skriker och springer runt i rummet -.-"

Men jag ligger kvar tills 07.00

o7.oo så klär man på sig sina kläder för dagen och fixkar till sig.. och går & knackar på mina kompisars rum ;D

o7.30 då börjar vi göra oss redo för att äta frukost :P

o8.00 då går vi ner til frukosten och äter jättegoooooooood frukost ;)

o8.30 då har man ätit klart och vi sätter oss vid teven och tittar på tv tills klockan är 09.00 då går man in till spelrummet och slösar bort pengar tills klockan är kvart i 10.

o9.45 så åker man till lycksele djurpark och är där tills klockan är typ 15.00

15.00 så åker man tillbaka till hotellet och vänter på att klockan ska bli 4 :) för klockan 4 så får barnen gå in till spaavdelningen och bada bubbelbad/och bada vanligt tills 22.00 :D

Men innan vi fick bada så skulle vi äta på frasses :)

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM :D

Sen så åkte vi tillbaka till hotellet och gick ner till badet och badade :) vi badade i nästan 4 timmar :P

Och i poolen så var det kaaallt eller varmt men i början kallt :O

Och det bästa var att man badade i saltvatten :))))))))))

Då behövde inte jag några simglasögon :) jag kunde titta ändå under vattnen utan att blinka :)

och när vi skulle upp så var mina fötter/Händer som russin ;o

Men vi gick upp 21.30 :)

Och sen så satt vi och tittade på film.. :D

sen så skulle vi sova vid 23.00 :D

23.10 GODNATT :D


Onsdag

o7.00 vaknaaaaaaaaaaaaaa måste packa ihop.. ska hem kl 09.45 :D

o7.30 sätter sig framför teven har packar klart.. 

o8.oo då går man in tillmina kompisar och säger att vi ska äta frukost ;D

o8.30 då har man ätit klart och går ner till lekrummet och sätter oss i bollbadet.. AHAHA :D

o9.00 då går vi upp och tittar på tv i cafeét :D

o9.30 då går man upp till hotellsviterna och tar ner alla väskor och låser.

o9.40 checkar man ut och sätter sig i bilen och åker hem igen :(

14.00 är man hemma :D

Tog lite längre tid denna gång för att vi stannade och åt länge :)

Men aja,,, 

sen så har man bara varit hemma :D

Det har åskat och blixtrat men nu äre sol? HAHAHA cpväder -.-"

MEn aja...jag hinner inte skriva nå mer sak gå upp och vara med familjen :P... bilder kommer sen :D

Heeeeeejdå/ HEEEEEEEEJ :D

// LittlePriincess





Av Cecilia Hedlund - 1 augusti 2011 07:11

hej.. och hejdå...

Nu drar jag till lycksele och kommer inte blogga på 3 dagar :P

Och när jag kommer hem så har jag jättemycket att blogga om :)

Men aja.. nu måååste jag fara.. så hejdå

ps... dagens outfit :P

   Kofta,,, ingen aning fått av kompis :P

Linne H&M :)

JeansLeggings H&M :D

HEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :) 

// LITTLEPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIINCESS

Presentation


Hej jag heter Cecilia och jag kommer att blogga om mitt
liv osv.
Kommentera gärna och skicka gärna frågor, jag älskar det! :D
Hejdååå ;)

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards